Geen inspiratie? Writers block? We stoppen even


Geen inspiratie meer, een gebrek aan onderwerpen of gewoon een writers block? Deze blog over camping Bakkum houdt er na dik twee jaar eventjes mee op. We broeden op iets nieuws. Later!

De advertentierubriek Tekoop/gezocht gaat gewoon door is nu ook gestopt. Dus Bakkummers kunnen advertenties van aangeboden en gezochte spullen blijven sturen naar sleurhutinbakkum@gmail.com.

2 Responses to Geen inspiratie? Writers block? We stoppen even

  1. Willem schreef:

    Jammer! Ik keek altijd eerder op sleurhut dan op de KVB pagina i.v.m. de leuke artikelen en nieuwtjes.

    Groetjes en een verschrikkelijk goed jaar gewenst!

    Willem

  2. Marjon schreef:

    Winterdip? Economische recessie? Politiek-moe? Internet-verzadigd? Klaar met de regen? 😉

    Mijn oudste dochter werd vandaag 18 jaar en zit in een dip vanwege een toekomstbeeld, dat haar zorgen baart.
    Het komt me zo bekend voor. 😉

    We hebben Bakkum, de natuur, het strand, de wind, de vrijheid en de zon nodig. En ook al valt er regen op Bakkum, je leeft er altijd buiten en proeft de vrijheid.

    Over het algemeen is in januari iedereen ‘geestelijk volkomen ingestort’ vanwege een winterdip, de wind, sneeuw of regen, maar pas nadat ik al het gedip over mezelf heen heb gekregen, ben ik pas in februari volledig ‘ingestort’. 😉

    Morgen gezellig naar Haarlem, musea bezoeken, bij de Lush shoppen en veel geld uitgeven aan mijn 18-jarige dochter, met in mijn achterhoofd dat we binnenkort weer als bedrijvige mieren aan het werk kunnen op Bakkum en niet meer doelloos ronddolen in Amsterdam en dit miezerige weer kunnen vergeten. 😉

    Tot laters….. vol inspiratie en energie. (Zoals altijd ;-))

Geef een reactie

