Vakantietweets uit #Bakkum (slot)


Sommige vakantiegangers sturen kaarten. Of komen thuis met foto’s, filmpjes en verhalen. Ik niet. Ik hield een soort minidagboek bij op Twitter. Laatste en extra lange aflevering van mijn tweets over de vakantie op – uiteraard – camping Bakkum.

>Waar komt dat geschreeuw en gejel op camping #bakkum vandaan *op dit uur* 11:40 AM Aug 6th
>Of zijn het dronken badgasten op de Zeeweg? @bakkum #castricum 11:42 AM Aug 6th
>Morgen 22 graden en regen. Zondag zonnig en 19 graden @ #bakkum #castricum. Snap ik niet. Als zon dan toch warmer? Fri Aug 6 23:58:16
>Zoek ik me het apelazarus naar een #kurkentrekker, vind ik m; blijkt het een fles te zijn met #schroefdop *klein ongemak* Sat Aug 7 00:26:03

>Overpeinzing. Als ik op camping #Bakkum ben heb ik geen zin om uitstapjes te maken. Alleen af en toe naar het #strand (1) Sat Aug 7 00:34:27
>(2) Ben ik 1) lui 2) ingekakt 3) met pre-pensioen 4) domweg gelukkig in #Bakkum of 5) bakkum-o-fiel? Sat Aug 7 00:39:36
>Shoppen bij de #Hema in #Heiloo #hoediepkunjezinken *vakantie op #bakkum* Sat Aug 7 14:01:49
>Vanavond play back show in De Pan *I’m singing in the rain* Succes #bakkum-sterren Sat Aug 7 18:35:38
>Playbackshow @ #bakkum verplaatst naar Loods 5. Met dank aan @HCvanderPoll Sat Aug 7 19:45:15
>Sorry, moet zijn @HCvdPol Sat Aug 7 19:46:49

Cold feet op strand Castricum about 3 hours ago

>http://bit.ly/cibxvi loslopende kunstenaar spookt rond op #bakkum Sun Aug 8 01:15:39

>Nog eentje en dan gaan slapen *morgen laatste vakantiedag @ camping #bakkum* Sun Aug 8 01:35:25
>Lekker rustig op camping #bakkum nu. Zit de jeugd op de kermis in #castricum? *saturdaynight ’s allright for fighting/elton john* Sun Aug 8 01:46:39

>De allerlaatste *morgen laatste vakantiedag # camping #bakkum* Sun Aug 8 01:49:54
>Adieu #Eeki. Het waren twee fantastische weken *vakantie op camping Bakkum ten einde* Sun Aug 8 17:57:40
>En we rijden gezellig de file in *vakantie te #Bakkum ten einde* Sun Aug 8 18:01:37 2010
>Thuis chinees eten *vakantie @ #bakkum voorbij* Tot volgende week. Sun Aug 8 18:57:19

Volg mij op twitter.com/sleurhut_bakkum

Geef een reactie

