Vakantietweets uit #Bakkum (deel 4)


Sommige vakantiegangers sturen kaarten. Of komen thuis met foto’s, filmpjes en verhalen. Ik niet. Ik hield een soort minidagboek bij op Twitter. Geniet de komende tijd mee van mijn tweets over de vakantie op – uiteraard – camping Bakkum.

>Schuilen in de sleurhut. Kopje thee, spelletjes. Revival van de knusse dan wel kneuterige jaren ’50 *vakantie @ #bakkum Wed Aug 4 13:16:27
>Even de geur van de grote stad opsnuiven. Tot morgen #Bakkummers. Wed Aug 4 16:36:17
>De Grote Stad is wel even wennen na weken slow life op camping #bakkum *wat een drukte* Wed Aug 4 20:33:04

RT @HCvdPol Op excursie: kasteel Brederode bij Santpoort #zowaarzonnig en 20 km vanaf #Bakkum Thu Aug 5 15:00:23

>Bericht van de loslopende kunstenaar op camping #Bakkum http://bit.ly/9GJp27 (installatie) Thu Aug 5 14:22:30

>Kritisch artikel over kamp #Bakkum door een Bakkummer http://bit.ly/aJeDNm (Bakkum) Thu Aug 5 14:39:12
>Gratis de Telegraaf bij de #Spar @ #Bakkum. Thu Aug 5 18:10:55
>Dat slow life van #Bakkum doorzetten in de Grote Stad doet me denken aan de tred van zwervers-types. Thu Aug 5 22:47:05

>Ik trek maar even een trui aan over mijn campingvest *het is behoorlijk fris hier aan de cote du bakkum Thu Aug 5 22:57:49
>Hoezo is bingo iets voor ouderen? In Loods 5 op #Bakkum gisteravond was de helft van de gasten onder de 18 jaar. Fri Aug 6 14:37:04
>Vanavond klaverjassen in Loods 5 @ #Bakkum Fri Aug 6 14:38:44

(Wordt vervolgd)

Volg mij op twitter.com/sleurhut_bakkum

Geef een reactie

