Tien goede redenen om NIET naar Bakkum te gaan


Op feestjes vragen mensen mij vaak: waarom sta je in hemelsnaam met een sleurhut op Bakkum? Ik antwoord dan steevast met de top 10 van redenen om er NIET naar toe te gaan:

1 Bij strand en zee horen altijd palmbomen

2 Behoefte aan douche en wc in sleurhut/huisje

3 Een hekel aan roze gordijnen, tuinkabouters en partytenten

5 Verkikkerd op zwembad, jacuzzi en sauna

4 Gehecht aan privacy door manshoge heggen en hekken

6 Overal draadloos internet en bereik met mobieltje is een must

7 Haute cuisine-restaurant liefst om de hoek

8 Hippe bars, trendy clubs en superdisco’s zijn van levensbelang

9 Het strand moet pal tegenover de ingang liggen

10 Een hekel aan zwarte voeten

Er zijn trouwens ook gouden redenen om wel naar Bakkum te gaan

One Response to Tien goede redenen om NIET naar Bakkum te gaan

  1. simone barewijk schreef:

    omdat het gewoon de leukste camping van nederland is daar kan geen overdreven luxe tegenop .dat hebben thuis toch al ?
    en zo in het bos en het stand .
    En dan de kinderen heb jij wel eens gehoord dat er een het niet naar ze zin heeft .
    ik sta er al mijn hele leven en ik zie de lol bij mijn kind ook weer herhalen.
    BAKKUM is top

Geef een reactie

