Bedrijvigheid op camping Bakkum (deel 3)


Het opbouwen is al enkele weken aan de gang. Een foto-impressie van de enorme bedrijvigheid op camping Bakkum. Het kampeerseizoen is weer geopend! Laatste aflevering.

Schiet eens op, mannen

Lekker knutselen

Lekker knutselen

Lekker sjouwen

Samen passen en meten

Het begin is er

Een end op dreef

Vloertje ligt er mooi bij

Alleen de trap en picknicktafel nog

Het ligt onder zeil

Het basketbalbord niet vergeten

We zijn er helemaal klaar voor

2 Responses to Bedrijvigheid op camping Bakkum (deel 3)

  1. linda snabilie schreef:

    Goh die eerste foto is het oude huisje van mijn ouders! Mijn vader heeft het helemaal zelf gebouwd zoals meerdere huisjes op bakkum vroeger. Ze hebben dit verkocht in 2005. Helaas is mijn moeder in 2006 overleden plotseling en mijn vader in 2007. Maar ik zie aan het hout snijwerk van de luifeltjes dat het het werk is van mijn lieve keihard werkende timmer(man)papa!

  2. Marjon schreef:

    Ik vind het altijd leuk om mijn buurman Gerard omgeven te zien met al die kabouters.
    Ooit was er een tijd dat zijn kabouters werden gejat.
    Dat was wat minder, want ook mijn kinderen liepen het laantje naar beneden af, langs al die leuke kabouters die hij elk jaar met zijn verjaardag krijgt van zijn kinderen en kleinkinderen.
    Ik ken hem al zo lang. Een positieve en vrolijke man uit Beverwijk die altijd luidruchtig met zijn Amsterdamse vriend aan het kwebbelen is. Heerlijk! 😉

    Zijn kleindochter Jasmin heeft ooit de Playback-show nog gewonnen en toen ik haar leerde kennen deed ze aan schatgraven. 😉

Geef een reactie

