Goede voornemens Stadsnomade


Net als andere mensen denken wij zo rond oud-en-nieuw extra na. We blikken terug en vooruit. Het resultaat: goede voornemens.

1 Niet meer hele avonden met de laptop op schoot bezig zijn met Sleurhutinbakkum’s Blog

Oud-en-nieuw: nadenken

2 Zoeken naar andere stukjesschrijvers op de camping: jong talent bijvoorbeeld.

3 De beloofde taartjes brengen naar die wildvreemde schat die mij (en de buurtjes) van mijn kortsluitingsellende afhielp

4 Een mening poneren over de dreigende verwijdering van Joke Kat van de camping

5 Eindelijk het tweede artikel schrijven over dat wetenschappelijk onderzoek naar camping Bakkum

6 Pagina met ansichtkaarten over camping Bakkum afmaken

7 Geen fortuinen meer besteden aan het kopen van ansichtkaarten

8 Ophouden met het smeken aan prominente (ex)Bakkummers als @kluun, @puur en @Vincente (Twitternamen) of ze een gastcolumn willen schrijven

9 Internetgoeroe’s als Jeroen Mirck, Bert Brussen en Tonie van Ringelestijn blijven porren om die oneliner over deze blog te schrijven

10 Nu eens echt die LinkedIn-pagina optuigen van Sleurhutinbakkum’s Blog

11 Knoop doorhakken of Stadsnomade’s naam, plaatsnummer, leeftijd, adres, familieleden, salaris en pincode bekend mogen worden

12 En vooral niet vergeten te genieten van de rust, de natuur, de mensen en de sfeer in en rondom Bakkum

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

4 Responses to Goede voornemens Stadsnomade

  1. Jeroen Mirck schreef:

    Je hebt me in ieder geval bereikt. 🙂

  2. Petra schreef:

    Zo, dat zijn wel veel voornemens. Ik heb me laten vertellen dat positieve voornemens het beste werken. en dat je er niet meer dan drie kunt waarmaken.

    Maar ik vertrouw er op dat jij boven dit soort regeltjes staat en dat het allemaal zal lukken,

    In elk geval ben ik voorzichtiger ingesteld en ik neem me voor om:

    1. Positieve voornemens te maken.
    2. Op Bakkum elke dag een rondje te rennen door de duinen, ook als het regent.
    3. Vaker een reactie te schrijven op dit blog.

    Gelukkig nieuwjaar allemaal en moge al jullie voornemens soepeltjes lukken.

    groet
    Petra

    • Stadsnomade schreef:

      Dag Petra

      Dat zijn nog eens goede voornemens die jij maakt.
      Ik hoop dat ik dit jaar minimaal drie van mijn voornemens waarmaak. Dan kan 2010 niet meer stuk.

      Ren ze in de zonneschijn en regen.

      Groet,
      Stadsnomade

Geef een reactie

